Packning.

Hej!
Det blev ingen träning för mig, utan jag satt hemma och plugga,
och sen tog jag en buss in till stan och mötte upp mamma och jessica
på korpen, sen for vi och handla lite saker som vi ska ha med oss till
Mallorca åså.
Och sen när jag kom hem började jag packa, är nästan klar!
bara lite smågrejjer kvar som jag kommer slänga ner i sista sekund.

annars har jag nyss pratat med linusfinus, och ska nu borsta tänderna,
sen hoppa ner i sängen. är verkligen hög tid att sova.
måste upp tidigt imorgon, ska skriva prov 10 över 8,
och sen ska jag till linus efter skolan, vilket betyder att jag inte
kan se ut hur som helst ;) he he.

vi hörs imorgon!
natti.


världens bästa!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0