Pang!

Hej!
Uppdateringen har inte varit så jätte bra idag heller,
men anledningen är samma sak som igår.
Först gjorde vi ingenting, sen sa de pang åsså skulle v i iväg och jag
hann inte sitta vid datorn!

nåja, var ute på förmiddagen och tvättade linus moppe,
så nu glänser den som aldrig förr.
sen efter nån timma så vandrade jag och victoria in till Bergnäset i värmen,
kan medela att jag höll på att dö av värmeslag!
när jag kom dit iaf så kom dennis och hämtade mig med epan,
åsså for vi och åt på max (a)
efter de, for vi till gäddvik till viktor där alla andra var.

och sen slutade kvällen här på varvet igen, vi gjorde upp två eldar
och satt och grilla lite och pratade! riktigt trevligt.

nu ska jag hoppa i duschen och bort all röklukt!
sen blir det filmtajm och sen väntar sängen!

vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: sofia

jag saknade dig på cruisingen :(

2010-05-16 @ 14:06:28
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0