Personalmöte

Hejhå!
Hemma efter första skoldagen på väldigt länge sen känns de som!
Var iaf så sjukt kul att träffa alla, kramar delades ut kors och tvärs :)

Vi började se Alice i underlandet somsagt igår, dock såg vi inte klart hela,
den var lite av en besvikelse.. Men nog funkade den helt klart!
Sen somnade vi runt 2, och det gjorde att jag försov mig imorse, vaknade halv 10,
och bussen går 10! stressigt värre :)

Nåja, nu på ungefär en timma ska jag på personalmöte på statoil.
och sen ska jag fara och handla mat åså, mamma och glenn är ute på stugan
med alla djur tills på torsdag, så då blire att bli hemmafru igen!

nae, nu ska jag prata lite med mamma och sen börja göra mig klar.
hörs!



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0