Planering i Piteå.

Hej!
Kom hem från Piteå för ett tag sen.
Papsen kom och hämtade mig efter jag hade ätit, åsså har vi varit där
hela kvällen, jessica och josse kom efter ett tag också!
Vi har fikat gott, suttit och pratat och naturligtvis skrattat!
Det blev även en hel del planering för mig och mina systrar, vad vi ska ha med
oss för nå olika saker, och vem som tar vad,
onödigt att ha med sig ex. tre plattänger ;) he he.
Tänka sig vilken underbar familj jag har, världen bästa!<3

nu när jag kom hem så tog jag bort sminket och borstade tänderna,
och nu hade jag tänkt ringa min älskling.
sen blire nog sängen såmåningom.
ingen sovmorgon imorgon, 10 över 8 äre administrationsprov,
så jag får verkligen inte försova mig!

vi hörs tomorrow ppl!







<3 till er!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0