Redovisning.

Hej!
Sitter i en datasal nu och har hållt på med våran powerpoint presentation,
vi har en redovisning på måndag, så nu är allting klart.
och papprena har jag i skåpet så jag ska försöka läsa in lite i bussen sen idag.

Efter skolan far jag till Lule, var först tänkt att vi skulle på PHB idag,
och bada åså, men planeringen blev inte den bästa ;)
så vi kanske tar det en annan dag.

dessutom slutar jag halv 2 idag för att vi har gjort klart presentationen,
och att vi då kan plugga hemma åallt.
så det blir skönt.
och då tar jag nog 13.20 bussen till lule, blir bra att inte komma dit
så jävla seeent :) hihi.

nåja, vi hörs när jag orkar sätta upp datorn när jag har kommit fram.

hejs.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0