Sol sol, stråland sol!

Hej!
Sitter nu i poolbaren och upptäckte att det fanns internet här också,
finfint!
det är någon show här också, så det blir två flugor i en smäll.
vi har varit in till en liten stad idag där jag hittade mig en fin ring,
hittade en snygg väska också, men då blev jag för snål ;) haha.

Annars idag har vi legat vid poolen som vanligt, har fått ännu lite mer färg,
eller om det är ännu mer rödfärg.

img ska vi ev. in till Palma, en storstad här i Mallorca,
saken är den bara att isf måste vi fara typ 2 på dan..
vilket blir mindre timmar i solen ;)
Men jag vill ändå fara dit, kanske hittar nå fint!

inte många dar kvar nu heller..
men om jag ska vara ärlig så ska det bli skönt att komma hem,
saknar alla så otroligt mycket!

nåja, nu ska jag kolla klart på hejna,
sen gå upp och ta de lugnt!

hejsansvejsan

Blir inte så mycket bilder nu, men när jag kommer hem blire
en hel drös!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas du har de superbra i Mallorca. Längta inte hem, för pite är inget att ha, hhaha;) pissväder och sånt kul hära nu. Men jag saknar dig, hoppas du får ha de sista dagarna super ♥

2010-05-26 @ 20:16:38
URL: http://ffridapettersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

KOM HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM

2010-05-26 @ 22:26:42
URL: http://josefin

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0