Sommarjobb.

Hej!
Kom nästan nyss från korpen, var inte alls nå taggad på att träna idag.
men jag tog mig igenom hela passet iaf.

när jag kom hem från skolan idag så sa mamma att dom hade gjort
klart schemat för sommaren, jag har ju fått sommarjobb på statoil här i
norrfjärden.. men jag kan väl säga att jag inte är allt för glad för det..
blev så otroligt mycket mer jobb än vad jag hade tänkt mig..
och jag jobbar ex. examen, fredagen på LK och någondag på PDOL vare..
känns inte så lockande.
går iförsig kanske att byta senare.

nåja, jag ska dra mig en funderare på hur jag ska göra med det.
nu ska jag snart hoppa i duschen.

men först ska jag bjuda på bilderna från valborg.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0