Sömnlöst

Hej!
Nu är jag tillbaka i Sverige och i fina norrfjärden!
Det blev en väldigt lång och sen natt, men jag har hållit mig vaken,
i nästan 24 timmar, det var strakt jobbat av mig tycker jag!
Bussen kom och hämtade oss somsagt halv 3, och klockan 4 var vi på
den gigantiska flygplatsen, och vandrade runt på taxfreen åså.
köpte godis för 250 kr! bra julia, mycket bra!

Planet lyfte som planerat klockan 6, och det var där mina 24 timmar
utan sömn sluta, för där dog jag i princip och sov hela vägen hem.
Hade varken lust eller ork till att äta frukosten vi fick på planet
(den såg inte så god ut heller) så därför ställde jag undan brickan
direkt jag fått den och återgick till min skönhetssömn.

Klockan halv 10 vaknade jag och då vare inte länge kvar tills landningen.
Och på Kallax väntade mamma på oss och sen bar det av hit.
har suttit och lagt in både jessicas och josses bilder nu på datorn,
så slipper jag vänta på dom.
sen ska jag lägga in mina egna.. vill egentligen inte veta hur många bilder
vi har tagit tillsammans under en vecka!
haha.

nu ska jag hoppa i duschen, sen skulle dom andra fixa nå mat,
kändes gott att äta nå, min mage skriker efter mat!

hörs!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0