Spel.

Hej!
Kvällen har varit väldigt trevlig.
vi for till Bergnäset och var hos hans pappa ett tag,
men stack iväg till gäddvik ganska dirket och satt och grilla med pojkarna
och sara ett tag :D trevligt, men mkt mkt kallt, så därför varade det inte
nå länge, utan vi for hem till hans pappa igen och satt där ett tag,
innan vi gick till lägenheten där Victoria var,
och där har vi suttit och spelat spel hela kvällen,
vi har spelat tjugo frågor, verkligen jätte roligt har vi haft,
mycket skratt!
sen blev det en lång väg hem att gå, men vi höll högt tempo,
så det gick faktiskt rätt snabbt.

nu ska jag gå och ta bort sminket, sen dröjer det nog inte så länge
innan jag säger godnatt och lägger mig i sängen.
dom tidiga fredags mornarna visar sig helt klart på fredagskvällarna..
huvva..

nåja, vi hörs imorgon någongång då jag har vaknat.
tudiluuu!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0