Statoil

Hej!
Det blev längre på statoil än jag hade väntat mig.
först var vi på det dära mötet, men sen efteråt så var jag med mamma där,
och lärde mig kassan åså, gick riktigt bra!
och nu kan jag nästan allt känns det som, och måste väl erkänna att det
faktistk var lite kul :) möter alltid trevligt folk.
dock har jag säkert kvar saker att lära mig.
halv 11, tog jag mig iaf där ifrån med årets första mjukglass!

eftersom jag var där så pass länge så blev det som så att jag inte hann
fara och handla nå mat till mig, så vad det blir förnå till frukost imorgon,
det har jag inte bestämt än!

Jag har en fin sovmorgon imorgon, till nångån, jag vet faktiskt inte riktigt när!
men skulle tippa till typ 10! gud så skönt.
hade inte sett fram emot denna tidiga morgon.
sen är det bara nå få lektioner den dagen, sen blire väl hem och pyssla.
borda städa mitt rum, så jag kanske gör det!

nåja, nu ska jag ringa min favorit älsklings pojke och kolla vad han pysslar med!
ttyl

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0