Tripp till Lule sådär mitt i natten.

Hej!
det blev en liten oplanerad kväll igår kväll.
for ut och sprang när jag skrev att jag skulle göra de, sen när jag kom hem
duschade jag och allt det dära, satt vid datorn och gjorde ingenting.
när klockan närmade sig 10 så ringde jag linus som vanligt och frågade
vad han gjorde åså. Det visade sig iaf att han var i Kallax hos Grunk och
höll på med moppen, och han tog sig inte hem på kvällen,
så han var tvungen sova där, och han hade inte astmaspray med sig,
och grunk har både hund och katt.
tror ni jag blev glad? njeeeet!

så jag ringde till mamma och planerade med henne, sen stack jag ut med
hundarna och sen vidare till statoil och hjälpte henne att städa och stänga,
lika bra eftersom jag ändå måste lära mig de.. hihi!
sen när allt kvar klart sådär 00.45 så bar det av till lule - kallax för att
hämta upp linus där och sen vidare till stan för att fara hem.
så klockan halv 2 ungefär var vi på varvet igen och kunde gå och sova.
usch, jag hade då verkligen inte kunnat sova ifall jag visste att han skulle
sova i kallax utan astmaspray.. huvva.

så därför blev det ingen uppdatering igårkväll inte.

idag då?
jo, jag skulle följa Åsa till Handels i lule för att hon ska byta skola till hösten,
och då följde jag med som moraliskt stöd ;) haha.
så det blev ingen vanlig skoldag inte.. sköönt!
sen har jag bara varit hemma hos linus, och tog sen bussen hem kvart över 5.

nu äre ett nog lång inlägg.
och jag ska gå och äta middag.
tjing.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0