Gårkvällen.

Hej!
Kan ju inte annat än säga att jag hade en sjukt rolig kväll igår,
vi var alltså hos lukas i bergnäset.
fast, mot kvällen spårade de ut gode mycket, kom typ 15 pers på en
gång som ingen kände.. så det blev lita kaos i slutet.
men ändå en riktigt rolig kväll värd att minnas,
god dricka, fast sälskapet var ju BÄST!
har en hel hög med bilder från kvällen, kameran gick på hög varv,
men de kommer inte förns på måndag när jag har min egen dator.

Sen somnade vi kring 3 inatt, och jag vaknade klockan 8 och var pigg,
men lyckades somna om, sen blev vi väckta igen klockan 11. 

hur kvällen slutar får vi väl se,
regnar gör de ju som aldrig förr,
så man har väl inte så stor lust att gå ut heller..

nåja, hörs sen.

STORT GRATTIS TILL LUKAS SOM FYLLER 18 ÅR IDAG ;D



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0