Vindruvor + loka!

Hej hopp!
Jag tog mig ut och springa, och tro mig efter ett tag,
så var det inte så kallt längre.. puuh!
sen har jag suttit vid datorn och bara pysslat på med lite skoluppgifter,
och även duschat.
ja, en helt lugn kväll alltså.
som fika blev det vindruvor och loka, känner mig jätte nyttig!
haha.

nu ska jag ta och ringa min pojke, sen lägga mig i sängen.
imorgon väntar ett administrations prov..
huvva.
hoppas det går bra!

vi hörs imorgonbitti.
och imorgon får jag INTE försova mig..


+

= mums!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Administrationsprov? Nu har du fattat lite fel i din lilla hjärna jullan, de är nästa tisdag istället eftersom det gick bort så många lektioner :-)

2010-05-10 @ 23:02:39
URL: http://josefinhedman.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0