Dag hos syster!

Hellu!
Stannade hos Jessica efter skolan så vi svammla på lite innan hon
skjutsade mig till fotografen där vi fotograferade ärret.
Sen och handla på ICA lite middag, som vi sen tillaga hemma hos henne,
blev super gott och vi testade ett nytt recept, som ingen utav oss har gjort förut.. ;)
Men det blev lyckat, och riktigt gott!
Fick dessutom med mig en lunchlåda hem, perfekt nu när APU'n börjar! :)
Sen kan ni nog gissa vad vi spela.. Jepp Wii ;)
Idag låg det väl väldigt lika mellan oss, och måste nog medge att hon kanske
vann lite över mig.. damn.
Nu ska jag fixa lite för imorgon!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Din knäppa GET! Idag vann du ju mer än vad du gjorde igår :P Igår ägde ju jag och iofs så var ja oslagbar i fäktning men då gick de bättre för dig i spjut, typ världsrekord, iaf enligt spelet.... hmmm jadu tack för en riktig trevlig kväll syster :D

2010-11-09 @ 23:30:20

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0