Fullplanerad dag!

Godmorgon!
Blev sovmorgon för min del imorse, dock inte med flit, faktiskt!
Tog halv 10 bussen hit iaf så har suttit här nu ett tag!
Dagen är iaf fullplanerad, och jag tror det kommer en bra och rolig dag!

Börjar med att jag går skola till ungefär klockan två,
då kommer Jessica och hämtar mig och vi far hem till henne och bakar,
jag ska baka lussebullar så jag kan bjuda på det på VILA,
eftersom dethära är min sista vecka! :)
Se ska vi baka lite julgodis också, alltid lika kul!

Kring halv 5 så kommer hon skjutsa mig till Roberts Trafikskola,
där min första teori lektion börjar, känner mig faktikst lite smånervös!
Men jag tror det kommer gå bra ändå.

Nu ska jag fortsätta jobba, så jag kanske kan göra bort det andra excelprovet idag!
Skulle faktiskt vara ganska skönt.

 

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0