Hunnit med mycket på en och samma dag!

Vilken dag!
Kom fram till Jossan strax efter halv 12, och då drog vi igång med bakandet!
Fyra recept fick vi avklarade idag, men många återstår..;)
Men vi fick en riktigt kul dag, med både skratt och prat!
Och jag längtar redan tills nästa gång :)

Jessica kom och hämtade mig när vi var klara och då gjorde vi middag hemma
hos henne som bestod utav lax & pressad potatis - mumma!
Lite Wii spel hann vi även med, och som vanligt så kickade jag ass! ;) haha.

Sen kom mamma och hämtade mig där och när vi var hemma så bestämde vi
oss för att fara och övningsköra (läs första gången)
Pirrigt satte jag mig bakom ratten, gick skit bra!
Inte ett enda motorstop - suck on that biiitch! ;)
Vi körde lite i byn och det var hur roligt som helst!
Klockan tickar vidare och mina fingrar bara skriver på,
dax att hoppa i säng så man orkar med skolan imorgon.. suck.
Natti♥


Jottan är tnuvig!

Some with chocolate!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0