Just my luck

Jag berättade ju om det fina erbjudandet på Roberts Trafikskola!
Så jag och mamma tänkte vara smarta och fara in idag och köpa det.
Sagt och gjort, bokat in så att jag börjar in med teorin redan på Tisdag,
och köpte även det stora start paketet för 7400:-...
När vi sen kom hem såg jag att jag fått brev från Piteå Trafikskola.
Där det står att dom har nå jubileum.
Teori + 10 körlektioner + riskettan för 5500!!!!!!
Fuck va less..
Dock är körlektionerna där bara 40 minuter långa, och 60 minuter på Roberts..
Men vi ska överväga om att byta, om det överhuvudtaget ens går..
Just my luck, right?



Kommentarer
Postat av: Frida

Saknar dig också ):<3

2010-11-22 @ 22:38:55
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0