Kväll i Kopparnäs

Godkväll!
Blen en riktigt rolig kväll hos Jossan i Kopparnäs!
Vi hann se två filmer, äta massa med chips och även prata oss tomma på ord! :)
Ska absolut göras om inom en snar framtid!!

Sitter och funderar nu på att jag verkligen borda sova nu,
halv 9 imorgon så ska jag upp och sen iväg till skolan på öppet hus,
har varit mer taggad på saker om jag säger så ;)
Känns inte så kul att vara i skolan en lördag, men det är bara två timmar,
så det kommer nog bli bra :) Får prata av mig ordentligt med de andra
brudarna jag ska stå med där :)

Ska uppdatera mjukvaran på min mobil nu,
sen blir det bums i säng!
Helt okej komedi/drama
Den bästa Beck-filmen jag sett på länge!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0