Ny laddare!

Hellu!
Just kommit hem från stan!
Jag och Jossan stannade kvar på skolan till strax efter fyra och skrev
klart våran affärsplan till UF-företaget!
Kände verkligen att vi var duktiga :)

Sen for jag med mamma och Jessica till Elgiganten och pratade om min
laddare, jag fick en ny på direkten - Toppen!
Så ikväll, eller kanske imorgon kan jag nog nås på telefonen igen ;) hehe. 

Middag väntar snart, och efter det så ska jag fara till stallet där Jossan
befinner sig, ska vara där lite med henne och sen ska jag följa henne
hem och vi ska ha lite måndagsmys,  med film, skvaller osv! :D
Kommer bli en kanonkväll!

Höres!

Jossan med hennes nya häst för nån månad sen :)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0