Ovanligt lång Måndag!

Hallå!
Har blivit en lång dag, och känns som att jag hunnit mer än vad jag brukar göra på en måndag?
Kring halv 11 for iallafall jag, Jessica och Jossan och bakade hemma hos Jossan,
och äntligen är vi klara med bakeriet, känns toppenskönt!

Mamma kom och hämtade mig och det blev en runda på stan,
fick med mig ett par snygga byxor från VILA, kommer nog bli nya favoriter!
Lite mat på Café Röda Lyktan skadade ju inte heller ;)

Vi kom hem i sista sekund, slängde i oss mat, och sen iväg på hundkurs i Öjebyn!
Meya var duktig som vanligt, och vi testade lite Agillity grejer!
Nu är jag jätte sugen på att ta en sån kurs med henne, vore nog roligt!
Övningskörde sen hem, lika kul som alltid att köra bil!..

byxorna är lite speciella, men riktigt snygga!
Höga i midjan med dragkedja bak.. Ruggigt snyggt.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0