Tatuerings prat.

Hallå!
Ingen vidare uppdatering av bloggen, men har verkligen knappt gjort ett
skvatt heller så! Legat i sängen och degat framför filmer hela dagen!
Senare framemot kvällskvisten tog jag mig en lång skön dusch,
och har sen dess suttit och pratat tatueringar med Victoria!
Nu är jag taggad till 1000!!

Ska strax gå till sängen, skola väntar imorgon..
Dock är det bara en lektion, sen ska vi hem till Jossan för att förhoppningsvis
baka de sista som behövs till UF-företaget! :)
Skulle vara skönt att bli klar med det så vi kan gå vidare till nästa steg.

Sen har jag en massa andra saker jag måste hinna imorgon,
Så jag hoppas det inte tar så jätte många timmar att baka allt,
så jag hinner göra lite annan nytta också! :)
Nu sängen, Godnatt!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0