Gelénaglar!

Ouff, äntligen hemma efter en lång men rolig dag!
Eftersom vi slutar kvart över 1 alla onsdagar,
kan man inte annat än att älska dagen!
Till lunch åt vi dessutom på Max, satt som smäcken.

Efter skolan knallade jag till sussie i kopparnäs,
och sen knallade vi vidare till Lina som skulle fixa mina naglar!
Blev riktigt snyggt, och nästa gång ska jag låta hon mixtra lite extra med dom,
hon är riktigt duktig, så är ni sugna på gelénaglar så gå till henne,
hon är riktigt billig också om man jämför med en salong :)

Efter det blev jag bjuden på middag hos sussie, gottgott!
och nu när jag kom hem fråga mamma om jag skulle följa med och träna,
tror jag ska göra det!
För nu ska jag bannimig komma igång med träningen igen!

Så vi hörs när jag kommer hem!

Resultatet!


Kommentarer
Postat av: FRIDA

Så fint det blev:D

2010-10-06 @ 18:54:57
URL: http://fridapetterssons.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0