Håll hårt i pengarna!

Blev en sväng på stan på lunchen med jossan,
dock insåg jag hur lite pengar jag har kvar,
så från och med nu håller jag hårt i börsen!!

Efter skolan medans jag väntade på bussen gick jag också på stan,
kikade på nån julklapp här och där :-) 
Många som jobbar i affärerna jag är inn i skrattar lite och kollar på mig
när jag säger att jag bara tittar på julklappar.
Själv tycker jag de ska bli skönt att vara klar i god tid!
Så kan jag bara ta de lungt medans alla andra springer runt som galningar
och inte vet vad dom ska köpa! :-) hihi.

Lyckades såklart somna två timmar i soffan också när jag kom hem från skolan,
inte alls så lyckat! men nu äre gjort, och ingenting kan jag göra åt de.

Ska istället snart lägga mig i sängen och iaf försöka sova,
kommer bli svårt, men värt ett försök iaf!

Hörs imorgon.


Idaaag.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0