Jobb och nya naglar!

Det blev jobb för min del idag!
Så strax före elva kom mamma och hämtade mig i Lule!
Jobbade mellan 12-19, skönt pass!
Dock var det jätte lite folk, så tiden smög sig fram.
Men vi hade kul ändå.

Direkt efter jag hade jobbat klart cyklade jag upp till Kopparnäs (!)
För att fara till Lina och fixa mina naglar,
vi bestämde oss för att göra om dom helt och testa på ett nytt sätt,
eftersom gelén inte riktigt ville fästa på mina naglar..
Så nu håller jag tummarna för att dom sitter fast längre! :-)
Riktigt snyggt blev det såklart denna gång också!

Kom ut från duschen för ett tag sen, och hade tänkt krypa ner i sängen
så fort håret har torkat!
Jag håller tummarna för att de ska gå fooort!


Såhär gjorde vi naglarna denna gång, med små stjärnor! ★

Kommentarer
Postat av: pappa

va fint!jag vill oxå ha kram pappa

2010-10-25 @ 20:08:35
Postat av: Micki

åh fina naglar! :)

2010-10-26 @ 19:57:28
URL: http://mickikarlsson.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0