klippning och färgning!

Igår så bokade jag tid för klippning och färgning!
Förut klippte jag mig hos Johanna på Hårstudion,
men hon har nu flyttat till Stockholm, så då är det bara att hitta en ny.
Så nu ska jag klippa mig på Cau & co, hos Tess!
Jag tror det kommer bli lika super bra som hos Johanna,
men måste ju medge att det alltid är lite nervöst när man ska gå till nån ny!

Hur som haver så ska jag iaf klippa bort ALLT nött, tro mig jag kommer bli
halvt flinskallig, har verkligen supernött hår!
Sen ska jag göra blonda slingor som vanligt, för att få bort den fina utväxten,
och sen tillsist så har jag bestämt mig för att färga tillbaka min bruna slinga
jag tog bort i våras! Tyckte det var lite tråkigt att vara hel blond!

Så nu väntar jag med spänning på hur resultatet blir!

Efter jag hade färgat mig våren 2009, något sånt tror jag de blir! :-)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0