Min dag!

Idag jobbade jag och Jossan hårt med vårat UF företag,
nu jävlar ska de jobbas!
Var för en gång skull med på idrotten idag också, någon slags av bodypump
hade vi.. har jag någongång berättat att jag hatar idrott?
borde verkligen avskaffas, verkligen!

Efter skolan så satt jag i min glada ro och väntade på bussen,
som jag trodde skulle gå 4 från skolan, men ack va fel jag hade,
satt där och vänta i onödan när den inte ens gick där ifrån,
så istället gick jag på stan och kikade på lite julklappar,
och tog 10 över 5 bussen hem :-)

Sen ikväll har jag även följt mamma på hundkurs med meyaprutt,
hon är duktig som vanligt där, synd att hon inte är lika duktig hemma ;-)
haha.

Nu hör jag att sängen viskar på mig, besöker nog den om ett tag!


Idag!

Tjuvbild på söt anna! :-)


Kommentarer
Postat av: annna

Men var du tvungen ;) ser ju lagomt uttråkad ut..

2010-10-18 @ 22:37:23
URL: http://annnawallinder.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0