Resultat!

Hej!
Hemma från både frissan och ett träningspass på Korpen :-)
Klippningen och färgningen tog ungefär två timmar,
och blev inte alls en sån sned slinga som jag hade tänkt mig,
utan istället besämde vi oss för att göra nå helt nytt,
tyvärr kan jag inte riktigt förklara hur det ser ut, för jag vet inte riktigt!
Det är iaf från den senaste kollektionen, niiice ;-)
Gäller att ligga i modet liiiksom! hah, nee inte riktigt men!
Frissorna brukar ha rätt fria händer när dom håller på med mitt hår.
Jag är iaf riktigt nöjd, fast det känns ovant och jag tror det kommer bli
riktigt snyggt när jag fixar med det lite själv åså :-)

Efteråt gick jag hem till syster josse och åt middag där och knallade sen
ner till korpen där ett styrkemixpass väntade, skönt!

klockan springer iväg och ja har en massa saker ogjorda för imorgon!
vi hörs då!!!

Gick verkligen inte bra att gå kort på håret,
men de kommer väl bättre bilder sen antar jag ;-)


Imorse

Idag


Ikväll


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0