Sommaren 2009!

En sommar jag aldrig kommer glömma är sommaren 2009!
Den sommaren kändes så otroligt lång, och jag hann göra så galet
mycket saker, förutom att jag träffade och blev tillsammans med världens
bästa kille så hände det så mycket andra roliga saker,
träffade och lärde känna en hel hög med underbara människor!

Ibland kan jag sitta och titta på alla bilder jag tog den sommaren,
och bara le för mig själv, jag tror helt ärligt att jag aldrig kommer få en lika
bra sommar som den var! Jag verkligen levde då, och mådde så otroligt bra!

Jag skulle egentligen vilja dela med mig av varenda bild jag knäppte
den sommaren, men det förstår vi nog alla att det skulle bli lite mycket!
Därför ska jag bara visa några ytters få utav dom som togs!


Jobba som slav tre veckor på Borgarudden med Sara!

Vara i lule så fort jag kunde och fara på äventyr, varje kväll var de något nytt!
Nykär och galen, vilket jag iofs är fortfarande!

Vara på curisingar eller bara köra omkring i bilen med Sofiaw var och varannan kväll!
'
Jobba på Piteå dragway med Frida!
'
Shopping i mängder, i både piteå och luleå!

Ligga ute och ta vara på varenda solig minut i hängmattan!

En Ikea tripp tillsammans med Sofiaw och Fredde!


Både PDOL och LK tillsammans med pojkar och flickor!

Många ensamna kvällen för mig själv där jag kunde gå och fundera för mig själv!

Bada i bruket både dagtid och natt!

Bo på Jonsgården hos Nicke för att ta hand om både häst, hund, katt & kanin!

Besöka storforsen över en dag!

Galna och helt sjukt roliga fester i lule!

Det finns så otroligt mycket mer jag skulle vilja berätta om denna sommar,
historier och kommentarer som jag kan sitta och skratta åt för mig själv!
Jag skulle verkligen vilja uppleva denna sommar en gång till!
Helst av allt hela året!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0