Blev en stund i stallet!

Idag efter jag hade ätit middag så bestämde jag mig för att
ta cykeln och fara ut och fotografera lite :-)
Händer inte allt för ofta jag orkar ta mig i kragen och göra det nämligen.
Och när jag sitter där på cykeln så kommer jag på att jag kan fara och
hälsa på Jossan N i stallet, hon har ju köpt ny häst åallt :-)

så efter att jag fotat lite cyklade jag vidare till stallet och träffade hon,
elin och sara! mycket kul.
Pussde lite på jossans två hästar, och sen följde jag även med på hennes
träning inne i Piteå typ!
Riktigt kul, och varje gång jag är med jossan i stallet inser jag hur mkt
jag saknar hästar och stall, och nån gång (!) inom en snar framtid
ska jag börja om, det har jag lovat mig själv! 


Älskade bus!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0