Fixad APU-plats.

Det blev en skön dag idag.
Internet slutade att fungera på skolan, så vi slutade en timma tidigar än
vad som var tänkt! och dessutom hade vi ju en ovanligt kort dag,
eftersom att vi inte hade någon NK, wonderful.

Jag tog bussen in till lule och fick och kollade APU-platser,
det är typ fullt öööverallt!
men sen så fick jag iaf på Vila här i lule!
Tror det kommer bli bra, och roligt!

sen gick jag vidare och kunde naturligtvis inte hålla mig från att gå till Dinsko,
och sukta efter mina fina skor.
och ja gott folk, nu är dom här på bordet, jag kunde verkligen inte hålla mig!
så nu ska jag testa och känna och sen bestämma mig.
men jag tror faktiskt att dom kommer få stanna hemma hos mig.

nu kommer linus hem från skolan.
vi hörs!



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0