Min dröm inatt!

Måste bara skriva om min dröm jag hade inatt!

Jag var ute på vattnet på någon slags flytbrygga med Michael Scofield!
Men det var som hela min gamla klass som var där.
Iaf så skulle vi två fara ut och köra lite båt, när vi plötsligt börjar jagas av
T-bag, Bellick & Mahone ( ni som har sett serien vet vilka de är )
Hur som helst så vet jag inte hur det gick till, men dom tog iaf fast oss..
och då berättar dom att dom ska döda Michael för allt han har gjort..
men innan dom går iväg med honom så får jag en jätte söt blå liten lapp.

Sen vaknade jag med tårar som rullar ner för kinden,
och ett hjärta som slår fortare än fortast.. :(

Det var iaf drömen, börjar känna mig smått besatt utav honom...
snygga han.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Hahahha men hjärtat...nu är det nog dags att ta en paus..det här är inte hälsosamt ;D

2010-09-09 @ 22:35:16

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0