Prison Break säsong 3 - done!

Det bjöds inte på någon överasskning ikväll,
vi har bara varit hemma och inte gjort någonting..
Lite tråkigt faktiskt, man blir så rastlös!

Har iaf sett klart Prison Break säsong 3 nu,
och jag vill fortsätta se säsong 4, men jag vet inte om jag vågar,
eftersom jag vet vad som kommer hända :(
och jag känner att jag verkligen inte vill att det ska hända!!
Så jag tror jag väntar ett tag så jag hinner samla mod.

Istället ska jag gå och borsta tänderna nu, och sen såsmåningom
vandra vidare till sängen, skadar ju inte att göra en tidig kväll idag också!

hörs imorgon!
natti.


jag vill inte att du ska dö :'-(


Kommentarer
Postat av: Victoria

Alltså DREGGGGGEELLL hahah

2010-09-26 @ 17:20:55

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0