Turkiet dag 11 - Mot Luleå!

Efter några timmars sömn på hårda stolar och klockan slog 6,
så steg vi upp och skulle gå vidare till ett café för att hitta någonting
lätt att äta till frukost!
Blev en smootie för min del och macka och juice till dom andra!

Runt halv 8-8 kunde vi börja checka in bagaget igen, och sen vidare
till gaten för att sitta och vänta tills vi fick gå in i planet!
Klockan 9 rullade planet iväg från Arlanda och började ta oss mot Kallax.

Trötta och slitna hämtade vi väskorna och sen traskade vi iväg till bilen,
för att skjutsa hem linus, och sen fara vidare till Norrfjärden!


Det var allt jag hade att berätta om resan, en av dom bättre resorna
jag varit på genom alla år :-) Och jag som alltid brukar få hemlängtan
när jag är utomlands fick det verkligen inte iår, troligtvis för att jag hade min
älskling där! Och Linus som aldrig varit utomland förut är nu fast,
och jag planerar redan våran nästa resa :-) hihi.

Rekomenderar varmt hotellet Sea world Resort och spa,
även fast personalen inte kunde den bästa engelskan så kunde man göra sig försådd,
och det är ju inte allt för ofta man pratar med dom!


Linus, mamma och Jessica på Kallax i väntan på väskorna! :-)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0