Turkiet dag 7 - Båtutflykt & död mobil.

Vi steg upp lite tidigare för att hinna äta frukost, packa och ja,
ni vet allt man ska hinna med.
Halv 10 kom utflyktsbussen och hämtade oss.
Vi började med att kolla på ett vattenfall,
sen for vi vidare till en stor textilbutik, med massor med fina
kläder till bra priser!
Sista stopet innan båten var en marknad, som var sammanlagt 6 km lång,
vi gick bara ett tag innan vi sen gick tillbaka till bussen.

Sen var det iaf dax för själva båtutflykten, vi åkte genom Manavgatfloden,
och sen så stannade vi vid en strand för att äta lunch!
På den dära stranden kunde man välja mellan om man ville bada i floden,
där det var ungefär 17grader varmt och sötvatten,
eller i Medelhavet där det var över 27 grader varmt och saltvatten ;-)
det var lite kul.

När vi var hemma igen på hotellet så bestämde jag och linus oss för att
gå ner på stranden för att ta lite kort, både på solnedgången och på oss ♥
Fick faktiskt några riktigt fina bilder, tills vi står där med självutlösaren i vattnet
och ser vilken jätte våg som kommer in på stranden och sköljer över min mobil :(
Panik skrek det bara i mina ögon..
Det mina vänner, var slutet på min fina Sony ericsson c905..
Även fast vi verkligen försökte rädda den med hårtorkar och allt möjligt :/














Jag älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: sofia w

så söööta ni är! :)

2010-09-20 @ 11:06:29

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0