Turkiet dag 9 - Manet

Försökte stiga upp lite tidigare för att ta vara på dom sista timmarna,
gick ner och åt min alldels sista underbara frukost..
sen upp igen och packa klart allting eftersom man måste ha checkat ut
klockan 12..
Sen vidare till poolen och låg där hela dagen, kände bara hur man ville
stanna kvar
.. Där efter lunch bestämde jag och linus oss för att gå ner till
havet en sista gång och flyta på madrasserna, det hör ju som till när
man är utomlands.
Just när vi kommit ut känner jag hur det bränner till på armen,
men tänker inte mer på det, förns vi kommer i land, och jag ser att jag har
fått värsta märket på armen, röda små prickar formade som en stjärna typ..
Vi insåg rätt snabbt att det var en manet,
men jag kände mig pigg och fräsch iaf, så vi bestämde oss för att kolla om
det skulle bli värre innan vi kollade upp det.

Dagen gick iaf och vi hade en mysig sista dag,
sen kring halv 5 var det dax att stiga upp från poolen för att hinna
duscha och göra oss klara innan bussen kom och hämtade oss klockan 6.
Tråkigt var det verkligen att lämna ett sånt fint hotell, där man verkligen
har levt i lyx!


På bussen får vi reda på att flygplanet är tre timmar försenat,
pga. Strejken i Frankrike.. kändes lagomt surt, så vårat plan som skulle
lyfta 21.50, lyfte istället 01.00...
roligare timmar att vänta på en flygplats har jag varit med om, ifall jag säger så.






Hotellområdet








Innan avfärd


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0