Home sweet home!

Hallå Sverige!
Gud vilken dag de var igår, stress hit och flygplan dit.
Dessutom en springtur genom halva Arlanda för att hinna med planet som skulle ta oss till Kallax.
Herre min je, de var länge sen jag svettades så mycket!
Det gör jag tack gärna inte om. haha!

På flygplatsen väntade både mamma och Linus på mig,
när jag kom ner för trappan kände jag riktigt hur mycket jag längtade hem! 
Jag kom mig som väntat inte i säng förns 3,
så därför tog jag en ledig dag idag för att få vila upp mig ;) haha.

Idag har jag träffat resten av familjen, kändes super!
Dessutom blev det en spontan besök hos frisören då jag insåg att mitt hår
är en katastrof, så nu är jag fint sommarblond igen, och imorgon ska jag klippa mig!
Så då rök en tusenlapp till, som att det inte har gått nog den senaste veckan..

Nu ska jag hoppa i duschen, sen ringa hjärtat mitt!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0