Imorgon far vi hem!

Tiden har verkligen gatt snabbt.
Nu sitter jag har pa deras dator, som da inte har a a och o - ni fattar!
Sista dagen idag
, veckan har gatt riktigt snabbt och jag har haft otroligt roligt!
Men idag blev det en sista middag tillsammans som vi at pa ett jatte fint stalle,
och nu ar det bara packningen kvar!
Den jag ar mest orolig over - som vanligt!

Vi lamnar York imorgon klockan 1 och da blir det tag i 2 timmar,
innan vi ar framme i Manchester, och flyget till Arlanda gar kring 6.
Och sen darifran har vi 45 minuter pa oss att ta oss fran ena flyget, checka in och allt
innan flyget till Kallax gar :) haha.
Kan bli aningens stressigt.

Har hur manga bilder som helst att visa da jag kommer hem,
och aven lite att beratta :)
Ses och hors imorgon eller sa!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0