Iphone 4

Hejhallå!
Äntligen har man påsklov, även fast jag tog påsklov redan igår!
Så otroligt skolless, och längtar så huvva mycket till sommarlovet!!

Efter skolan så bestämde jag mig, efter många om och men för att fara och köpa en Iphone 4!
Så nu är den i min ägo, och jag är sååå nöjd!
Alltid roligt med nya leksaker ;)
For till lule senare igår och det blev grillning med en massa folk!
Och när vi kom hem, där vid  tre slockna vi båda i sängen som två döda sillar.

Funderar på att gå ner till stan lite senare för att kika på nå skor,
behöver verkligen ett par svarta tygskor!
Sen får det vara sluthandlat, har slösat så sjuuuuuukt mycket pangar nu i April,
och månaden är inte ens slut än.. :o 

Hörs!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0