Skolstart..

Ja, då var sommarlovet över och jag längtar redan till nästa!
Har haft en sån ångest (och har fortfarande) över att börja om skolan,
och jag hoppas verligen att trean går fort fort fort, för jag vill ta studenten och börja jobba!
Men innan det har jag ett par månader att fördriva tiden på.
Ska börja ett nytt liv utan onyttigheter och träning regelbundet, så mycket som jag har tryckt i mig
i sommar, måste verkligen bort. Trivs verkligen inte alls med mig själv nu!
Har sett och hört att det är många andra i klassen som också ska börja,
så då blir det förhoppningsvis lite lättare, för en gottegris som jag ;)

Nu ska jag hämta upp Jossan N på Örnäset, sen rullar vi mot skolan!
Efter skolan blir det Umeå med mamma, Jessica och Frida!



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0