Slut för detta år!

Då var Piteå dansar och ler slut för detta år,
men fan vilken kul helg jag har haft!
Spenderat den med dom bästa, och om inte alla dom bästa har varit där,
så har jag träffat dom inne på området!
Sjukt grym helg, kommer minnas den så länge.
Även fast jag och Frida var bakis fram tills klockan 6 på lördagen,
så kom vi igång på kvällen, och fick den till en awesome kväll!
Men bara för att Pdol är över för detta år, så är de ju inte slut för de.
i helgen väntas Luleåkalaset och det är bara att tagga upp igen! 

Åkte och jobbade klockan 10 idag, var kämpigt och tungt,
men ack jag klara de med ;)
Nu väntar sängen, yr visar bra väder imorgon, och då vet jag någon som ska ligga i solen hela dagen!

Och innan jag skriver godnatt, så vill jag tacka alla inblandade till en helt grym helg!
Ni är bäst!

Godnatt!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0