Räknar ner!

Då är det bara att börja räkna ner dagarna innan sommarlovet är förbi.
Själv frossar jag i godsaker, dag in och dag ut nu dom sista dagarna,
för när skolan börjar om så ska jag tamefan få ordning på godsaks intaget!
Även fast det tar emot att säga det så ska det bli lite (!!) skönt
att skolan börjar om, jag får träffa alla flickor jag inte träffat mycket under hela sommaren,
och sen att få tillbaka alla rutiner, upp på mornarna, äta regelbundet, träna och få allmänt ordning på livet. 
Nu är jag uppe varenda natt till minst 4, sover till 1-2,
äter typ ½ gång per dag, och ja trycker i mig en massa onyttigheter..

Slut pratat om dåliga vanor.
Ska försöka ta vara på dom sista dagarna som är kvar, även fast vädret inte alls tillåter!
Imorgon åker jag hem här ifrån Luleå, åker till Sofiaw på kvällen och förhoppningsvis färdiställer våra planera,
kommer bli awesome!!! Sen på fredag är det clinic på Jonsgården,
rider sista gången på lilla Ida då mest troligt, då hon flyttar till Sundsvall vid veckans slut..
Kommer bli tungt, men det är trottsallt något jag visste om.

Kände verkligen att jag behövde skriva av mig lite..
Återkommer inom kort! ;) 

Du underbara sommar..

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0