Imorgon drar det igång!.. igen!!

Jaha, då är det inte länge kvar.
Har endast 6 jobbdagar kvar denna sommar, det tyder verkligen på att sommaren snart är slut.
Usch, får ångest av bara tanken att skolan ska börja om.
Imorgon drar vi igång iallfall, jag jobbar mellan 12-17
sen när jag kommer hem kommer Jossan N hit, och vi ska fixa oss och förtagga lite fint
här hemma innan vi beger oss till Luleå för att ge gärnet!
Är taggad som en gnu, och vet att det kommer bli sjukt kul.
Sen sover jag hos Linus imorgon kväll, och förhoppningsvis blir det Kalaset på lördag också!

Nu ska jag hoppa vidare så jag orkar med alla festligheter!
Natti

Jag och Jossan på skolavslutningen i 9an!



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0