Sjukt bra helg!

Skippade att ta med mig datorn till Luleå i helgen! ;)
I fredags var de fest i Antnäs hela kvällen/natten, var över förväntan
och jag fick en sjukt kul kväll, även fast en hel del spya kom med i bilden..
Huvva!
Lördag for vi till Måttsundsbacken för att åka slalom, efter att inte ha åkt slalom
på ungefär 6 år, gick även det över förväntan!
Har man en gång lärt sig kan man det, som att cykla - i guess! ;)
Igår blev det mysdag med en runda på stan och inte så mycket mer!
Jag älskar min pojke så otroligt mycket! ♥

Alla-hjärtans-dag-myset tar vi till helgen då vi planerat in lite myspys!
Can't waiiiit!

Har iallafall varit en toppenhelg, bättre än på länge helt klart!




Kommentarer
Postat av: Sofia W

Okej, skärpning. Uppdatera mera, annars överlever inte jag dagarna.. :) Bra tack hej.

2011-02-15 @ 17:23:53

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0