Cream and candy brandy with ice ♥

Idag tog du ditt sista andetag!
Jag kan inte förstå att du inte ska komma viftande på svansen
varje gång man kommer hem eller bara ner för trappen..
Jag kan inte förstå att jag inte kommer få krama dig eller känna din mysiga päls mot min kind..
Jag kan bara inte förstå att du är borta, du har varit med så länge jag kan minnas ♥

Du kommer finnas i mitt hjärta föralltid och längre!
Ingen kommer ta din plats, för det finns ingen som du ♥

Dom sista bilderna på dig!
Vila i frid Gärd, vi ses ♥
Jag älskar dig!

28/4-1997 - 12/1-2011 ♥

Kommentarer
Postat av: Jossan

Fy för sånahär saker. De borde inte få hända! I love u ♥

2011-01-12 @ 20:36:11
URL: http://josefinhedman.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0