Efterlängtade Thomas Sabo halsband!

Godmorgon!
Blev en heldag på stan igår här i Luleå med Mamma och Glenn!
Var roligt som alltid, och blev lite inpulsköp kan man väl säga ;) haha.
Hämtade ut mitt efterlängtade halsband på fritz olssons, så snyggt!
Och jag är så nöjd över det.
Blev även storhandling inne på Twilfit, så nu har jag underkläder så de räcker!
Efter många timmars vandring runt om på stan for vi till Storheden och gjorde
dom sista timmarna dära, och avslutade allt med middag på MAX!
Satt gott i magen.

For hem till Linus efteråt, gjorde ingenting speciellt igår, eftersom att han är
småsjuk fortfarande, bara myspys och jag slockande i sängen halv 12 :)

Hänger fint runt min hals!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0