Födelsedagspresent!

Både dagen och kvällen har varit toppen!
Blev film sen när vi var klara i stallet med Jossan och Elin,
vi började se "The killer inside me" men den helt ärligt sög!
Så istället slog vi på "Sherlock holmes" vilket var mycket bättre :)
Runt halv 1 kom jag hem därifrån.

Nu har jag suttit och pysslat lite med Linus födelsedagspresent!
Tänk att min lilla lilla pojke, blir så stor på lördag :) hihi!
Och att han bara var 16 år då jag träffa han, och nu 18..
Oj va tiden går, eller? ;) haha.

Dax att krypa i säng nu, har lite av varje att göra imorgon, iallafall tänkt.
Sen börjar jag jobba klockan 5 på magsjuke-statoil,
(Känns som att alla som jobbar där har/har haft magsjuka!)
Håller alla tummar och tår för att jag slipper det iallafall! :)

Sleep well.



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0