Inget halsband denna gång heller..

Det blev nån timma på stan idag!
Men dock kom vi hem utan mitt halsband än en gång!! :(
Denna gång var jag inte nöjd med kedjan, jag ville ha den lite grövre,
så då måste dom beställa hem än en gång, så jag måste nog vänta
nån vecka till, that's sucks!! :(

Vi gick senare och kollade på lite kläder till Linus, hittade massa fint,
men blev tyvärr inget köp där heller, så vi avslutade stadstrippen på Willys,
och där ifrån fick vi med oss en hel del ;)
Skulle tro att jag kan räkna dagarna jag har varit utan nå godsaker på en hand under jullovet..
Jag saknar korpen, men efter jul blir det hårdkörning!!!

Tro nu inte att allt är till idag, Linus fyller ju år imorgon,
så lite ska vi ha då också.. ;) Det räcker nog för ett par dagar framöver faktiskt.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0