Lyckad nyårskväll!

Då var det första Januari 2011 då, rätt coolt om man tänker efter!
Känns som att de var nyss vi gick in på året 2010!
Har inte ens lärt mig skriva de än, känns konstigt med bara en nolla.

Jag lämnade lule imorse klockan 10 och kom hem och snörde mig i sängen,
Jag och Linus somnade nämligen kring 7 imorse, duktiga vi!
När jag vaknade tog jag ett ryck och storstäda mitt rum och sen iväg och jobba!
Kom och och trodde att Linus skulle komma till mig och mysa in det nya året,
men ack va fel jag hade.
Istället så for jag till Sofiaw och var med henne, fredde och mackan!
blev en sväng till Rosvik på en fest, och sen stå ute i kylan och se på raketer! :)
Mycket lyckad kväll, och jag fick fira den med någon jag tycker om !

Nu ska jag mysa vidare i min onepiiiece!
peace out.




Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0