Mr. Träningsvärk.

Kan börja med att hälsa Mr träningsvärk välkommen!
Hojja..
Efter skolan idag for jag till syster och käkade lite snabbt,
innan vi for vidare till Nolia för att springa på inomhusbanan där med Jessicas kompis Sandra!
Blev ett par kilometer, sedan dog jag ganska snabbt på en madrass ;)
Konditionen är verkligen inte på topp, men ska bli ändring på de!!
När vi var klara där for vi till Korpen för ett Pilates pass,
ingen höjdare för mig, då man mest låg stilla och gjorde ingenting!

Vidare till Jessica sen igen för att göra en middag, som blev supergod,
och avslutade kvällen med lite Wii spel :)

Nu är det snabba puckar i säng, så jag orkar med morgondagens äventyr!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0