FINEPIX XP10!

Har hunnit komma hem från Luleå, och även jobbat ett par timmar nu på kvällen!
Blev en runda på storheden idag, även igår.
Men idag slog jag till på en kamera inne på OnOff som hade 30% på allt i butiken,
kameran är en vanlig digitalkamera, men man kan ta bilder under vattnet med den!
Kommer vara awesome att ha med sig utomlands! :)
Och billig var den också, antar att det var därför jag köpte den.
Knappt 1000:- gick den på!!
Ett riktigt kap måste jag säga, så nu kanske jag har stillat mitt "shoppa-elektronik-behov" ett tag!
Iallfall fram tills lönen kommer då jag fortfarande överväger att köpa Canon G12'an!

Nu ska jag sova, jobb imorgon också!
Godnatt!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0